hye all . at 1st . sy nak ucap kn trma ksih to all of u yg sudi menjenguk kat blog ni (cewaah mcm artis lak , ahaha ) . urmmm . dalam blog ni adalah kisah2 yg terjadi dlm hidup sy dan kisah2 yg sengaja di kesahkan . ahaks ! so kalau ada sesape yg tak puas ati ke . sila la boom kat blog ni ... coz sy pun ske boom org . hehe .
++SuCCeSs QuoTeS++
if u can dream it,u can do it .... renungkan la org yg lebih success utk kite jd kan ikutan dan dorongan hidup..bukan selalu merenung utk merasa kita ini tidak berguna dan tidak melakukan apa-apa usaha utk memperbaiki diri sendiri..
:: for sure i'm frenly ::
:: i'm respectful and a good frens ::
:: simple and sweet ::
:: luv purple and white ::
:: suke perasan dan melaram ::
:: suke makan dan diet ::
:: milo gurl ::
:: suke hang out wif my fren and gossiping ;p ::
:: luv karaoke , movie and shopping ::
:: luv being pampared ::
:: luv to b loved by some1 dat i luv ::
:: hate hypocrite people ::
:: anti poyo people ::
:: kind of honest , royal and faithfull person ::
:: luv to laugh , talk , eat and sleep ::
:: luv babies , cute kids ::
:: luv flowers ::
:: luv my lovely pillow ::
:: luv myself so much and proud of it ::
:: luv outdoors sports ::
:: TAK SUKE GADO PSL LELAKI AND X SUKE ORG CRI PSL NGAN AKU ::
:: (love) attention , money , stuff , beauty , my♥ , family and frens ::
:: need man who can play a guitar and sing some romantic songs to me ;) ::
:: I'm sensitive. I cry when I'm angry . I cry when someone i luv hurts . I cry when i see other people crying . I cry when i'm in happiness ::
:: i really really hate those who keep disturbing my life ! ::
1 comment:
salam perkenalam dan salam sejahtera kepada semua pemggemar aksoseri wanita
Post a Comment